IndexIndex  Linkpartners  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aanmelden - Healers alle Clowders

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Penelope
Admin & clowder leader
Penelope


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 02-12-13

Cat-Profile
Leeftijd: 3 years
Rang: Clowder leader
Partner: Don't let them in, don't let them see. Be the good girl you always had to be.

Aanmelden - Healers alle Clowders Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelden - Healers alle Clowders   Aanmelden - Healers alle Clowders Emptydo jan 02, 2014 6:31 pm

Wij zoeken dus ook nog de Healers van alle drie de Clowders. Deze moeten natuurlijk actief zijn in de rpg en reageren op de topics waar dit nodig is. Deze katten moeten behulpzaam zijn en zich houden aan de regel dat ze Littles altijd verplicht zijn om te helpen, welke Clowder dan ook. De Healer moet beschikken over een grote kennis van geneeskrachtige kruiden en ziektes die normaal zijn bij katten. Maak een mooie aanmelding en vermeld ook duidelijk van welke Clowder je de Healer wilt worden, en wie weet.

Succes namens het SW team.
Mvg, het team van Silent Whispers

Terug naar boven Ga naar beneden
Nunca

Nunca


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 02-01-14
Leeftijd : 25

Cat-Profile
Leeftijd: 26 months
Rang: Guard
Partner: I'm not the for love,

Aanmelden - Healers alle Clowders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Healers alle Clowders   Aanmelden - Healers alle Clowders Emptyzo jan 05, 2014 5:07 pm

>Nunca<

Name
Nunca.

Clowder
Shimmershades

Age
26 months

Parents
They didn't like a clowder life.

Siblings
He go with my parents.


Rank
Guard.

Former Ranks
Little
Pupil.

Next Ranks
(Oldest)
(Queen)
(Healer)
(Leader).

Audition Rank
Healer.

Audition Clowder
Shimmershades.
___________________________________________

Look
Nunca is een langharige poes met donkergrijze, lichtgrijze en rossige vlekken. Ze heeft een witte borst en buik. Haar ogen zijn opvallend geel. De bouw die ze heeft is stevig, maar toch wel leniger dan je zal denken op het eerste gezicht.
____________________________________________

Caracter
Nunca is een behulpzame poes en ze doet erg haar best om je te kunnen helpen. Ze houdt ervan om vrienden te hebben, maar ze maakt deze niet echt zelf en onderhoudt haar contacten soms slecht. Als je merkt dat het klikt, moet je wel degene zijn die er voor zorgt dat er een vriendschap komt en je moet niet teleurgesteld zijn als ze maar weinig doet. Dat ze weinig doet voor de anderen, is vooral omdat ze het druk heeft met haar rang en haar taken. Als je dus ziek of gewond aankomt, is ze met haar aandacht bij je en kan je merken dat ze best wel aandacht heeft. Nunca haat nutteloze dingen en vermijd deze liever, ook luie katten(behalve Oldest). Ze is bang dat iemand beter is dan haar in het Healer-gebeuren en bang dat degene dan haar rang krijgt. Hierdoor is ze soms ook wel jaloers. Ze haat pottenkijkers en ze kan dan erg kortaf zijn tegen je of je zelfs een uithaal geven. Ook kan ze erg kortaf en brommerig zijn, als ze het op haar zenuwen heeft, in nood bijvoorbeeld. Nunca probeert altijd rustig te blijven en de situatie goed te kunnen zien, maar als een zieke of gewonde kat dood lijkt te gaan, kan deze kalmte soms verloren gaan. Als een kat het niet redt, kan Nunca hierdoor wat droevig zijn, maar dit duurt nooit lang bij haar. In haar ogen is dat namelijke nutteloos op zo'n moment.

Summary

+Ze is behulpzaam+
+Ze doet haar best+
+Ze houdt van vriendschap+
+Ze is druk met haar taken+
+Ze helpt je altijd, wie je ook bent+
+Ze is niet lang verdrietig+

-Ze is niet goed in vriendschappen onderhouden-
-Ze is jaloers soms en bang dat iemand beter is-
-Ze kan het op haar zenuwen hebben-
-Ze haat nutteloze dingen-
-Ze verliest soms haar kalmte-

Skills

Fighting
+++--

Hunting
+----

Running
++++-

Swimming
+++--

Friendship
++---

Fairness
++++-

Kindness
+++--

Herb Knowlegde
+++++

Patience
++---

Calm
+++--
__________________________________________

History

Nunca is geboren in een nest van twee, haar ouders, Rudolph en Mitty, waren dolgelukkig met de twee kittens. Nunca heeft een broer, Diëgo genaamd. Samen met deze broer kon ze het goed vinden en ze groeide op. De twee hadden al gemerkt dat hun ouders liever buiten het Camp waren, maar ze wisten de echte reden nog niet. Toen Diëgo en Nunca pupil werden, kwamen hun ouders plots bij ze en zeiden dat ze wouden vertrekken uit de Clowder. Nunca schrok hiervan. Diëgo ook, maar hij stemde toe en ging mee. Nunca was echter te gehecht aan haar leven en bleef achter, sindsdien heeft ze niks meer vernomen van haar familie. Nunca kreeg een training, maar die verliep niet heel goed. Ze kon wel wat vechten, maar in jagen was ze een ramp. Daardoor vond ze haar training niet leuk meer en trok zich wat terug van alles. De Healer van die tijd kon het goed met haar vinden en andersom. Nunca ging graag bij haar op bezoek en hielp haar dan bij dingen. Zo kreeg ze meer te weten over kruiden en hoe je katten verzorgt. De Healer had dit door en legde over met de toenmalige Leader. Bij de volgende ceremonie kreeg Nunca te horen dat ze de nieuwe Healer Apprentice was. Ze was toen zeven maanden inmiddels.

Haar training verliep nu goed en ze had weer plezier. Ze toonde zich weer met meer en was populair geworden, omdat ze op een belangrijke rang werd voorbereid. Nunca wist dit, maar wou die nog niet hebben, omdat ze haar leermeester en beste vriend niet kwijt wou. Toch sloeg het noodlot toe. Nunca was 16 maanden en hielp een gewonde pupil, terwijl haar mentor(?) buiten het Camp naar kruiden zocht. Haar mentor werd aangevallen door een das en had die aanval niet overleeft. Nunca was kapot toen ze zijn lichaam zag en was toen toch wel lang verdrietig. Uiteindelijk nam ze haar nieuwe rang aan. Inmiddels is ze een jaar verder nu.
____________________________________

Post

Nunca kon het niet laten om luid te geeuwen, toen ze de luie Guard passeerde. De Guard keek wat verstoord op en ging toen weer verder slapen. Het had geen effect gehad, jammer. Wel, onderhand moest haar voorraad bijgevuld worden, dus moest ze het Camp in de steek laten. Dit deed haar niet echt goed en ze wierp nog vlug een blik op de gebeurtenissen. Alles leek rustig en ze verliet het Camp. Ze besloot om in eerst in het Willow Forest te kijken en daarna Butterfly Field aan te doen, daar kon ze wel het meest vinden. Met een wat ongerust gevoel nog steeds, liep ze het bos in en lette goed op. Wilgtakken konden handig zijn om op te bijten en ze nam er dan ook drie mee. Jammer genoeg was die een Wilgenwoud en hadden ze dus niet alle soorten takken. Nadat ze wat had verzameld, wikkelde ze het in wat bladeren en begroef het voorzichtig. Daarna passeerde ze Morningdew pool en ging naar het veld toe. Hier hoopte ze meer te vinden en dat lukte. Al vlug stond ze met een bek vol kamille, papaverbloemen, waar ze de zaadjes van nodig had en zelfs wat kattenkruid, handig om een kwade mee te kalmeren, en nog wat spul. Van de rest had ze nog genoeg en ze ging maar eens vlug terug. In het Camp aangekomen, sorteerde ze alles en wachtte buiten rustig af. Hopelijk was dit zo'n dag dat er niks gebeurde, aangezien ze gisteren al twee Littles en een Guard moest helpen en daarmee lang zoet was geweest. Soms leek het alsof de Clowder-members gewoon graag ziek of gewond raakte... Vandaag wou zij wel eens rust. Ze moest hoognodig wat vrienden opzoeken en daarbij kon ze geen gedoe krijgen. Nunca stond vastberaden op, vertrok naar een groepje bekenden en ging er bij zitten. ''Hoi''
_

__________________________________

Ik: Ik ben Aimée, ik ben bijna 15 jaar oud.

Rpg ervaring:Ik rpg sinds 2010 en mijn posts zijn meestal rond de 400-800 woorden.

Why:Het lijkt me leuk en een mooie uitdaging om eens een hogere rang te hebben en Healer lijkt me wel spannend.







Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 11-01-14

Cat-Profile
Leeftijd: 21 moons
Rang: -
Partner: Love is a thing you can't predict.

Aanmelden - Healers alle Clowders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Healers alle Clowders   Aanmelden - Healers alle Clowders Emptyzo jan 12, 2014 6:50 pm

Avalanche

Clowder:
Timestealers

Age:
21 moons

Parents:
Ze zijn beide in één en het zelfde gevecht overleden. Het was met een van de andere clowders, welke het was wist Avalanche niet. Avalanche en haar twee broertjes waren toen nog maar vier moons oud.

Siblings:
Ze had twee broertjes. Een er van is verdwenen, hij liep op een dag het bos in en kwam nooit meer terug. Niemand heeft hem ooit nog gezien, iedereen vermoed daarom dat hij dood is. Haar andere broertje is door een andere kat aangevallen en later overleden aan zijn verwondingen. Toen dit broertje dood ging had Avalanche geen familie meer.

Former ranks:
Little
Pupil

Rank:
Guard

Next rank:
(Healer)
(Queen)
(Oldest)

Audition rank:
Healer

Audition Clowder:
Timestealers

Outside:
Avalanche is een zilver grijze Amerikaanse korthaar. Ze heeft grijze ogen die soms wat lichtblauw lijken te kleuren. Ze heeft een witte buik en witte teentjes. Ze heeft over haar rug, kop en staart donker grijze strepen. Over haar rechter voorpoot heeft ze een litteken. Dit heeft ze opgelopen tijdens een gevecht met een andere kat. Aan het einde van haar staart heeft ze ook nog een klein litteken. Dit heeft ze opgelopen in het zelfde gevecht. Ze is redelijk slank gebouwd en daardoor ook erg snel. Je zou het misschien niet verwachten maar ze is ook redelijk sterk.

Inside:
Avalanche doet vaak afkerig en negeert andere katten ook snel. (Ze heeft er een hekel aan om katten gerust te moeten stellen. Ze kan zich ook erg irriteren aan katten die zich erg aanstellen. Toch helpt ze andere katten van haar Clowder zo veel ze kan. Als ze eerlijk moet zijn vind ze het een beetje onzin dat ze de kittens van andere Clowders ook moet helpen als die gewond zijn. Maar ze zal echter nooit een kitten in de steek laten, van welke Clowder dan ook. En ze zal iedere kat proberen te genezen van wat deze dan ook mag hebben. Dat heeft ze gezworen en zal ze ook doen.) Ze is namelijk een kat die altijd haar beloftes nakomt. Ze is ook erg nieuwsgierig en zoek graag nieuwe dingen uit. Veel vriendschappen heeft ze niet, ze zegt altijd als andere katten vragen waarom niet het zelfde. ''Voor vrienden heb ik geen tijd. En wat heb je trouwens aan vrienden, ze kunnen je alleen maar laten vallen.'' stiekem zou ze wel graag een goede vriend hebben die ze kan vertrouwen. Echter heeft ze deze niet en laat aan andere katten hiervan ook niets merken. Ze is meestal erg zelfverzekerd maar laat dat niet merken op een arrogante manier, meer op een manier van; wat jij doet boeit me niet, zolang je maar niet in de problemen komt.

Geschiedenis:
Avalanche is in de Timestealers clowder opgegroeit. Ze kent dus alle katten uit de clowder redelijk goed. Echter mag ze de meeste niet zo graag, toch blijft ze wel altijd vriendelijk. Haar beide ouders zijn omgekomen in een gevecht met een andere clowder. Toen waren Avalanche en haar broertjes nog maar vier moons oud. Toen ze allemaal zes moons oud waren verdween haar jongste broertje. Geen een kat heeft hem daarna ooit nog gezien. Toen Avalanche en haar andere broertje zeven moons waren werd haar broertje aangevallen door een kat van een andere clowder. Vanaf dat moment is Avalanche eigenlijk altijd alleen geweest. Veel vrienden had ze toch al niet, maar al snel had ze er eigenlijk geen meer. Ze bleef wel altijd hard trainen en goed haar best doen. Toen ze wat ouder was werd ze Guard en deed haar best om die titel eervol te behouden. (Niet erg lang geleden is ze de Healer van de Timestealers geworden. Zolang ze Healer is vraagt ze zich af hoe zij ooit Healer heeft kunnen worden. Ze snap ook niet helemaal hoe dat nou kan; je gaat naar een plaats en krijgt een beeld in je kop van de kat die de nieuwe Healer of Leader moet worden. Dit maakte haar echter niet zo veel uit. Ze doet altijd gewoon wat ze moet doen als Healer ookal is ze het er niet altijd mee eens.)

Skills:

Fighting:
+++--

Hunting:
++---

Running:
++++-

Swimming:
++---

Friendship:
+----

Fairness:
+++--

Kindness:
++---

Herb Knowlegde:
++++-

Patience:
+++--

Calm:
++++-

--------------------------------------------------------
Me:

Naam:
Anouk

Leeftijd:
Net 15 jaar geworden.

Uitelijk:
Lang en slank met lang bruin haar.

RPG ervaring:
Ik RPG nu ongeveer zo'n 2 jaar. Ik ben op een erg laag niveau begonnen, waarna ik later steeds serieuzer ben gaan RPGen. Mijn meeste stukjes zijn niet bijzonder lang, maar wel altijd lang genoeg. Ik hou niet zo van topic waarbij de ander een week er over doet om zijn post af te maken. Daarom maak ik meestal posts van zo'n 200 a 300 woorden.

Motivatie:
Het lijkt me erg leuk om een hogere rang te hebben. Dit is deels zo omdat ik dan ook echt wat te doen heb en een rede om online te blijven komen. Ik heb wel eens eerder een hoge rang gehad op een site en dat beviel me toen al erg goed. Dit word waarschijnlijk een erg leuke en gezellige site waar ik graag deel van wil uitmaken. Ik vind het ook leuk om deel te kunnen uitmaken van de avonturen van andere katten in de RPG en dit is daar dus een prima manier voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanmelden - Healers alle Clowders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Healers alle Clowders   Aanmelden - Healers alle Clowders Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmelden - Healers alle Clowders
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» *|The story behind the clowders|*
» Shimmershades - Aanmelden
» Nightingales - Aanmelden
» Shimmershades - Aanmelden nestjes
» Aanmelden - Nightingale leader

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silent Whispers :: Important :: Announcements and updates-
Ga naar: