IndexIndex  Linkpartners  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aanmelden - Nightingale leader

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Penelope
Admin & clowder leader
Penelope


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 02-12-13

Cat-Profile
Leeftijd: 3 years
Rang: Clowder leader
Partner: Don't let them in, don't let them see. Be the good girl you always had to be.

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptydo jan 02, 2014 6:28 pm

Wij zoeken dus nog de leider van de Nightingale Clowder. Je moet natuurlijk actief blijven en deze taak verantwoordelijk op je willen nemen, aangezien we geen zin hebben om om de maand een nieuwe leider te zoeken. Onthoud dat dit de 'slechte' en vooral sluwe Clowder is, dus de leider moet ook dit karakter hebben. Maak een mooie aanmelding en als wij vinden dat er genoeg zijn zullen wij kiezen! Even nog extra: wij zoeken een kater voor deze rang, gezien we al twee poezen als leidster hebben!

Succes namens het SW team.
Mvg, het team van Silent Whispers
Terug naar boven Ga naar beneden
loci

loci


Kattengeslacht : Kater
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Cat-Profile
Leeftijd: 3 jaar
Rang: guard
Partner: /

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptyza jan 04, 2014 3:19 pm

Algemene informatie
Naam: Loci
Geslacht: Kater
Leeftijd: 3 jaar 6 maanden
Ouders: zijn echte ouders zijn Farbauti en laufey
Pleegouders: odin en zijn partner ( haar naam weet ik nog niet )

Innerlijk
Keywords: rustig, veel zelfvertrouwen, sluw, discipline, praat zich overal uit.
Persoonlijkheid: Loci is een rustige kater, die zich overal uit kan praten. Hij heeft veel zelfbeheersing maar kan dit soms verliezen, en word dan echt kwaad.
Heeft een hekel aan: Loci haat zijn broer. En hij houd niet zo van vechten maar zal het doen als hij het nodig vind.
Angsten: zijn famillie terugvinden
Pluspunten en minpunten: loci is slim en sluw. Hij werkt zijn plannen altijd tot de puntjes uit. Hij kan zich makkelijk op iets consentreren, alleen als zijn broer of iemand die hij van vroeger kende word hij makkelijk afgelijd. Hij probeert zich eerst overal uit te praten voor hij zou vechten.

Uiterlijk
Lichaamsbouw: Hij is klein en licht gebouwd, maar wint veel gevechten door verschillende tactieken te gebruiken
Vacht: donkerzwart
Ogen: donkergroen / gifgroen
Littekens: 1 op zijn linker achterpoot


Banden
Vrienden: Loci maak veel vrienden, en de vrienden die hij heeft gebruikt hij vaak om anderen in de val te lokken.
familie Hij heeft zijn familie verlaten en sindsdien geen contact meer met hen gehad.
Parents hij is opgevoed door odin en zijn partner maar heeft zijn echte ouders wel gekend maar wee
Heeft hen nooit als zijn oude gekend
Andere familie hij had thor altijd als broer gezien tot hij ontdekte dat het niet zijn echte broer was. Hij heeft zijn echte broers en zussen nooit gekend

gedrag in de clowder
Loci kan soms onvriendelijk doen tegen de katten in zijn clowder maar zal als zij zijn regels volgen hen nooit verraden en zal hen altijd naar een toekomst leiden die volgens hem de juiste is


Geschiedenis
Loci woonde ooit bij zijn famillie maar is na een aantal gevechten weggetrokken en zit sinds zijn 6 maanden in de clowder.
Dit zijn wel nog ruwe lijnen van zijn geschiedenis als ik met hem ga posten ga ik het verder uitwerken
Ik
name: Tess
age: 14 jaar
RPG-ervaring: in maart 1 jaar
motivatie: Ik vind het leuk om alle verschillende verhaallijnen mee te maken. Ik post normaal gezien snel. Ik zit ook op een ander forum over katten dat ongeveer dezelfde rangen heeft en weet al een paar dingen doe ik dan moet doen. Ik zou graag eens een hoge rang hebben. En met deze kat kan ik dat doen. Voor mij is dit het juiste karakter om dit te doen
- Ik vind ook dat het een leuk territorium is
---
Ik heb nog een vragen over de katten in deze clowder
Ze zijn sluw en niet echt te vertrouwen, maar hoe gedragen ze zich tegenover elkaar


Laatst aangepast door loci op wo jan 08, 2014 8:52 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com
Penelope
Admin & clowder leader
Penelope


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 02-12-13

Cat-Profile
Leeftijd: 3 years
Rang: Clowder leader
Partner: Don't let them in, don't let them see. Be the good girl you always had to be.

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptyza jan 04, 2014 5:07 pm

@Tess/loci,
De katten uit de Nightingale Clowder zijn ook niet bepaald vriendelijk tegenover elkaar ;D

Bedankt voor de eerste aanmelding alvast, maar we wachten wel op meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raikon
Clowder leader
Raikon


Kattengeslacht : Kater
Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 04-01-14
Leeftijd : 25

Cat-Profile
Leeftijd: 5 jaar
Rang: Clowder leader
Partner: Love isn't blind, it's retarded.

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptyza jan 04, 2014 7:39 pm

No matter how far or how fast you'll run. The world isn't big enough to hide you from me.



Raikon


General
Name: Raikon
Nickname: Rai
Age: 5 years
Gender: Tomcat
Season born: Winter
Status: Healthy
Clowder: Nightingales


Relatives
Parents: Thunder and Bailey (†)
Siblings: Ivy & Flash
Other: Unknown
Mate: -
Pups: -


Appearance
Coat: Raikon's vacht is bijna helemaal zwart. Alleen zijn borst en het begin van zijn rug is wit. Zijn wangen en kin zijn ook wit, op een zwart stipje op zijn kin na. Opvallend is zijn zwarte neus in contrast met de witte aftekening op zijn voorhoofd, die je doet denken aan de vorm van een vlam. Zijn vacht zit tussen langharig en kortharig in.
Eyes: Raikon heeft groengele ogen.
Build: Raikon is een stevige kater met vele spieren. Hij heeft een brede borst en is redelijk groot, zelfs voor een kater. Hij is toch wel lenig, maar door zijn logge lichaam niet erg snel.
Other: Raikon heeft vele littekens die onder zijn vacht verborgen zitten. Wel duidelijk is een litteken die over zijn neus gaat. Ook heeft hij aan het einde van zijn staart een vreemde knik, omdat hij daar ooit een bot heeft gebroken.


Inside
Character: Raikon heeft veel discipline en consequent. Regels zijn regels en wie niet gehoorzaamt zal de gevolgen ervan voelen. Raikon zorgt dat alles altijd in zijn voordeel is en heeft een goed stel hersens waarmee hij sluwe plannen kan bedenken. Hij kan als onrechtvaardig worden beschouwt, maar dat is iets wat hem niet uitmaakt. Hij kan ook goed praten en zo kletst hij zich wel eens uit de problemen. Dat betekend niet dat hij niet bang is om toe te happen. Hij is een doorzetter en zou alles doen om zijn doel te bereiken. Hoe dan ook.
Likes: Eten, slapen, zichzelf, drukte.  
Dislikes: Imbecielen, water, ijs, wannabe's.
Strenghts: Stalen zenuwen, vechten, snelle tong.
Weaknesses: Snelheid.
Fears: IJs.


History
Under construction... Omdat het erg moeilijk is een geschiedenis voor hem uit te typen of hij wel of niet nurse wordt, dat beïnvloed heel erg zijn geschiedenis. Ik zal het pas uittypen als de uitslag vast staat.
Hij heeft in ieder geval een traumatische ervaring met ijs gehad, vandaar zijn angst voor ijs.



About me
Name: Renske
Leeftijd: 15 years
Experience: 2.5 jaar op rpg fora, onder andere al anderhalf jaar admin op Dream Horses.
Motivatie: Ik zou heel graag met Raikon Clowder leader van de Nighingales worden, omdat ik altijd al veel plezier heb gehad in leidende rangen. Ik hou ervan om dingen te regelen en in interessante plotjes te worden verwikkeld. Ik weet van mezelf dat ik niet een snelle poster ben, maar bij leidende rangen voel ik me juist meer aangespoord om te posten en heb er dan meer plezier in. Omdat je niet alleen verantwoordelijkheid hebt in de RPG, maar ook erbuiten, vind ik het een prettige rang waar ik me voor 100 procent kan inzetten.
note: aanmelding nightingale leader
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
loci

loci


Kattengeslacht : Kater
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Cat-Profile
Leeftijd: 3 jaar
Rang: guard
Partner: /

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptyza jan 04, 2014 8:36 pm

Oke dan ga ik morgen nog wat veranderen
Kben klaar

Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com
Takkie
Admin & clowder leader
Takkie


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-12-13
Leeftijd : 25

Cat-Profile
Leeftijd: 4 years
Rang: Clowder Leader
Partner: Sometimes I wonder how it is to feel love...

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptyzo jan 05, 2014 6:40 pm

Er kan nog aangemeld worden tot aanstaande woensdag (8 januari 2014) 20:00.
Daarna sluiten de aanmeldingen en zullen we zo snel mogelijk kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://silentwhispers.actieforum.com
Takkie
Admin & clowder leader
Takkie


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-12-13
Leeftijd : 25

Cat-Profile
Leeftijd: 4 years
Rang: Clowder Leader
Partner: Sometimes I wonder how it is to feel love...

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptywo jan 08, 2014 9:05 pm

*|DE AANMELDINGEN ZIJN GESLOTEN|*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://silentwhispers.actieforum.com
Penelope
Admin & clowder leader
Penelope


Kattengeslacht : Poes
Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 02-12-13

Cat-Profile
Leeftijd: 3 years
Rang: Clowder leader
Partner: Don't let them in, don't let them see. Be the good girl you always had to be.

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptywo jan 08, 2014 10:24 pm

Om eerlijk te zijn waren Marieke en ik al meteen weg van een van jullie aanmeldingen, en dus was de keuze voor ons natuurlijk niet zo moeilijk! Hierbij verwelkomen wij de volgende persoon in het High Rank team!

Renske met Raikon zal de leider worden van de Nightingales.
Wij wensen je veel succes toe!
Mvg, het team van Silent Whispers
Terug naar boven Ga naar beneden
Raikon
Clowder leader
Raikon


Kattengeslacht : Kater
Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 04-01-14
Leeftijd : 25

Cat-Profile
Leeftijd: 5 jaar
Rang: Clowder leader
Partner: Love isn't blind, it's retarded.

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptywo jan 08, 2014 10:49 pm

Wauw bedankt! Ik zal goed mijn best doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
loci

loci


Kattengeslacht : Kater
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Cat-Profile
Leeftijd: 3 jaar
Rang: guard
Partner: /

Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Emptydo jan 09, 2014 7:51 am

Veel succes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Aanmelden - Nightingale leader Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden - Nightingale leader   Aanmelden - Nightingale leader Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmelden - Nightingale leader
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmelden - Healers alle Clowders
» Shimmershades - Aanmelden
» Nightingales - Aanmelden
» Shimmershades - Aanmelden nestjes
» Nightingales - Nestjes aanmelden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Silent Whispers :: Important :: Announcements and updates-
Ga naar: